Градизька громада
Полтавська область, Кременчуцький район

ПДВ за нульовою ставкою під час війни: важливі зміни

Дата: 27.08.2024 11:08
Кількість переглядів: 57

Фото без опису

       Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що 01 серпня 2024 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 18 липня 2024 року № 831 (надалі – Постанова № 831), якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 02 березня 2022 року № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою  у період воєнного стану».

Згідно з нововведеннями, до припинення чи скасування воєнного стану, податок на додану вартість за нульовою ставкою застосовується до операцій з постачання товарів, призначених для потреб Збройних Сил України, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, інших утворених відповідно до законів військових формувань, їхніх з’єднань, військових частин та підрозділів, розвідувальних органів, Міністерства оборони, Державної прикордонної служби, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони, закладів, установ або організацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення національної безпеки та оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, таких як:

- запасні частини для транспортних засобів (включаючи акумуляторні батареї);

- автомобільні шини;

- охолоджуючі рідини;

- комплектуючі та додаткове обладнання, визначені нормативними та технічними документами, для транспортних засобів (зокрема спеціальних, спеціалізованих транспортних засобів);

- пально-мастильні матеріали.

            Таким чином, зміни, внесені Постановою № 831, дозволяють зменшити фінансове навантаження на державний бюджет та підвищити ефективність забезпечення військових та інших державних структур необхідними матеріалами під час здійснення оборонних закупівель в умовах воєнного стану.

 

Фото без опису

 

Платникам податків про шеринг документів від ДПС

Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу платників податків, що пріоритетом ДПС є розвиток сервісної складової та цифровізація послуг для платників. Державна податкова служба бере активну участь у цифровій трансформації України. Саме тому всі ініціативи інших органів державної влади, які дозволяють полегшити платникам податків (громадянам) процес отримання послуг, завжди підтримуються.

Державною податковою службою України  було забезпечено підключення інформаційно – комунікаційних систем ДПС до порталу Дія та розроблено програмне забезпечення, за допомогою якого посадовими особами ДПС під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру) у Центрах обслуговування платників здійснюється отримання (шеринг) електронних копій цифрових документів. 

Шеринг документів – це отримання копій цифрових документів у систему державного органу за допомогою застосунку Дія. Такі копії є у форматі pdf-файлів та поля з метаданими.

Фізична особа – користувач Дії при особистому відвідуванні центру обслуговування платників ДПС, під час отримання адміністративної послуги, може поділитися цифровою копією документа зі смартфона:

- тисне на цифровий документ у застосунку Дія, щоб згенерувати штрихкод на зворотному боці картки документа;

- співробітник територіального органу ДПС вносить в інформаційну систему ДПС 13-значний код, указаний під штрихкодом;

- користувачу у застосунок Дія надходить запит на надання копій цифрових документів;

- користувач підтверджує передачу копій Дія.Підписом; 

- у разі успішного накладення підпису копії документів будуть надіслані в систему ДПС;

- система ДПС отримує цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).

З інформацією щодо адрес, контактних телефонів та режиму роботи центрів обслуговування платників можна ознайомитися:

- у відкритій частині Електронного кабінету за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua у розділі «Для платників»/Контакти (обрати відповідний регіон);

- на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://www.tax.gov.ua у банері «Центри обслуговування» (обрати відповідний регіон).

Контактна інформація головних управлінь ДПС в областях, м. Києві розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (https://www.tax.gov.ua) у банері «Територіальні органи» (обрати відповідний регіон)/Контакти.

Головне управління ДПС у Полтавській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь