З 1 травня 2022 року до реєстру клієнтів ГК «Нафтогаз України» включено 8,8 млн українських домогосподарств. Нові клієнти будуть отримувати послуги за однією з найвигідніших цін на ринку – 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування).
ГК «Нафтогаз України» відповідає на найпоширеніші запитання від клієнтів:
- Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.
- Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
- Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
- З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
- Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:
- написати заяву на повернення переплати;
- додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
- надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника. КОНТАКТ-ЦЕНТР: 066-300-28-88 098 -300-28-88 093-300-28-88
- Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.
Перший – від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ.
Другий – від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua.
- Чи зберігся мій номер особового рахунку?
Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
- на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
- у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- на квитанції, яку доставить Укрпошта;
- у контакт-центрі Товариства.
- Як оплатити послуги спожитого газу?
Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
- в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
- у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- через сайти та мобільні застосунки банків;
- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
- через платіжні термінали самообслуговування;
- у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства: +38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.
Більше інформації на сайті Товариства: https://gas.ua/uk/home/news.
За інформацією ГК «Нафтогаз України»